سایت زیر از کوکی ها (cookies) برای ذخیره برخی از اطلـاعات و شناسایی شما استفاده میکنند. اطلـاعات بیشتر تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)
ابتدا
دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
ابزارهای رایگان
درباره ما
ارتباط با ما
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)
ما فقط پروژه ها و الگوریتمـ هایی را قبول میکنیمـ که دیگران نمیتوانند آن ها را انجامـ دهند...
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)
ابتدا
 
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)
دامنه چیست؟
نكـات با اهمیـت در انتخـاب دامنه مناسب
شرایط ثبت دامنه
تعرفه دامنه
مشاهده مشخصات یک دامنه
تعرفه هاست ما
امکانات هاست ما
تعرفه طراحی وب سایت
تعرفه فروشگاه اینترنتی
پكـیج معرفـی شركت‌ هـا و موسسات
تعرفه تبـلیغـات و معـرفی وب سـایـت
مزایـای وب سـایـت و پورتـال تحـت اینترنت
خدمـاتی كه به مشتـركـان شـركـت ارائـه میـشـود
نمونه کارهای وب سایت
نمونه قرارداد طراحی وب سایت
تعرفه طراحی اپلیکیشن
نمونه کارهای اپلیکیشن
نمونه قرارداد طراحی اپلیکیشن
تلفن گویا و ماشین پاسخگویی
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
لوح فشرده زندگینـامه و آثـار صادق هدایت
نمونه کارهای نرمـ افزار
نمونه قرارداد اجرای نرمـ افزار
تیکت ها
سوالـات متداول طراحی وب سایت
مستندات سامانه NSVC و دانلود
مشاهده مشخصات یک دامنه
تقویمـ و رویدادها
مبدل تقویمـ
لیست تعطیلی های سال
نرخ ارز، سکه و طلـا
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
جدول یاب
قافیه یاب
استخراج شماره همراه از تکست
تقویمـ و رویدادها مبدل تقویمـ لیست تعطیلی های سال تقویمـ در سایت یا وبلـاگ شما
اسـفـنـد 1401 شمسی
فوریه - مارس 2023 میلـادی
رجب - شعبان 1444 هجری قمری
شـنـبـه
یـكـشـنـبـه
دوشـنـبـه
سـه‌شـنـبـه
چـهـارشـنـبـه
پـنـجـشـنـبـه
جـمـعـه

رویدادهای سـه‌شـنـبـه 2 اسـفـنـد 1401 شمسی برابر با 21 فوریه 2023 میلـادی و 1 شعبان 1444 هجری قمری

550 سال پیش، 21 فوریه 1473 میلـادی Copernicusنیکلـائوس کوپرنیکوسNicolaus Copernicus (کوپرنیک) ریاضی دان و فضاشناس لهستانی و صاحب فرضیه «هلیو سنتریک پلنتری» در این روز به دنیا آمد و 70 سال عمر کرد. وی صاحب فرضیه های تازه ای در فضاشناسی است. کوپرنیک همانند سایر دانشمندان قرون وسطی در رشته های دیگر علومـ از جمله پزشگی همـ تبحر داشت. کوپرنیک که بیست و چهارمـ ماه می 1543 درگذشت یکی از دانشمندانی است که ثابت کرد زمین از سیّارات منظومه شمسی است و این سیّارات در مداری به گرد خورشید می چرخند و در عین یک گردش همـ به دور خود دارند. در مورد زمین، گردش به دور خورشید فصول را به وجود می آورد و به دور خود، شبانه روز را. ابوریحان بیرونی دانشمند ایرانی این استدلـال را پنج قرن پیش از کوپرنیک و با تفصیل بیشتری ارائه داده بود.

349 سال پیش، 21 فوریه 1674 میلـادی جنگ سومـ انگلستان و هلند با امضای پیمان صلح وست مینستر Westminster پایان یافت و دولت هلند منطقه نیوآمستردامـ در آمریکای شمالی را به انگلستان واگذار کرد که این دولت آن را به نیویورک تغییر نامـ داد. قبلـا نیرو های انگلیسی این منطقه را که یک مهاجرنشین هلندی بود تصرف کرده بودند.

190 سال پیش، 21 فوریه 1833 میلـادی Elie Ducommun مردی که برای تلـاش جهت تحقق ایده هایش دستمزد نگرفت و چشمداشت نداشت در این روز در سال 1833 در ژنو (سویس) به دنیا آمد. وی که یک معلمـ و در عین حال روزنامه نگار بود با کمک همفکرانش در سال 1867 نخستین انجمن کاملـا مستقل (غیر دولتی) صلح و آزادی را تاسیس کرد و مدتی نیز مدیر دفتر بین المللی صلح بود. با این خدمات بود که «الی» در سال 1902 برنده جایزه صلح نوبل شد. او که هفتمـ دسامبر 1906 در برنBern درگذشت از این ایده خود که تلـاش در راه به ثمر رساندن عقیده و نظر لذت بخش است و نباید به خاطر آن انتظار مزد داشت بکرّات دفاع کرده بود. به باور او، تلـاش در راه ایده و اندیشه باعث نشاط و شادی و تقویت حافظه و دور سازی افسردگی از خود می شود. «الی» گفته است که برای حفظ صلح باید جنگ طلبان را افشاء و دست آنان را باز کرد و این کار از دست روزنامه نگار و تاریخنگار برمی آید. بسیاری از دولتمردان سود و ترقی خودرا در برافروختن آتش جنگ می دانند. این شمار ـ آن زمان که در اوج قدرت هستند نمی توانند عذاب وجدان در اواخر عمر را پیش بینی کنند و تأمل کنند.

96 سال پیش، 21 فوریه 1927 میلـادی چینیان به اشغال نظامی شانگ های از سوی انگلستان اعتراض کردند و در این شهر دست به اعتصاب عمومی و تظاهرات زدند.

162 سال پیش، 21 فوریه 1861 میلـادی الکساندر دومـ تزار وقت روسیه در این روز فروش (واگذاری) کشاورزان با زمین مزروعی (سِرفدمـ - نوعی بردگی) را هنگامـ معامله مزرعه لغو کرد.

64 سال پیش، 21 فوریه 1959 میلـادی دولت انگلستان موافقت کرد به جزیره قبرس مستعمره اش استقلـال دهد. این استقلـال از 16 اوت 1960 عملی شد. قبرسی ها برای کسب این استقلـال مبارزات خونین کرده بودند. رهبر اصلی آنان در این مبارزات اسقف ماکاریوس بود. ماکاریوس پس از تحقق استقلـال، به ریاست جمهوری قبرس انتخاب شد.

دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه) كلیه حقوق وب سایت فوق متعلق به شرکت شبکه نگاه ™ میباشد.
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه) [قـراردادنـامه كاربـران و مشـتركـان] تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه) [نقشــه سـایـت]
شرکت شبکه نگاه ™
6435 678 0912 - 66152291 021
شبکه های اجتماعی: تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه) تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)
logo-samandehi
تقویمـ و رویدادهای 2 اسـفـنـد 1401 شمسی، (سال گربه)