سایت زیر از کوکی ها (cookies) برای ذخیره برخی از اطلـاعات و شناسایی شما استفاده میکنند. اطلـاعات بیشتر تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)
ابتدا
دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
ابزارهای رایگان
درباره ما
ارتباط با ما
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)
ما فقط پروژه ها و الگوریتمـ هایی را قبول میکنیمـ که دیگران نمیتوانند آن ها را انجامـ دهند...
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)
ابتدا
 
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)
دامنه چیست؟
نكـات با اهمیـت در انتخـاب دامنه مناسب
شرایط ثبت دامنه
تعرفه دامنه
مشاهده مشخصات یک دامنه
تعرفه هاست ما
امکانات هاست ما
تعرفه طراحی وب سایت
تعرفه فروشگاه اینترنتی
پكـیج معرفـی شركت‌ هـا و موسسات
تعرفه تبـلیغـات و معـرفی وب سـایـت
مزایـای وب سـایـت و پورتـال تحـت اینترنت
خدمـاتی كه به مشتـركـان شـركـت ارائـه میـشـود
نمونه کارهای وب سایت
نمونه قرارداد طراحی وب سایت
تعرفه طراحی اپلیکیشن
نمونه کارهای اپلیکیشن
نمونه قرارداد طراحی اپلیکیشن
تلفن گویا و ماشین پاسخگویی
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
لوح فشرده زندگینـامه و آثـار صادق هدایت
نمونه کارهای نرمـ افزار
نمونه قرارداد اجرای نرمـ افزار
تیکت ها
سوالـات متداول طراحی وب سایت
مستندات سامانه NSVC و دانلود
مشاهده مشخصات یک دامنه
تقویمـ و رویدادها
مبدل تقویمـ
لیست تعطیلی های سال
نرخ ارز، سکه و طلـا
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
جدول یاب
قافیه یاب
استخراج شماره همراه از تکست
تقویمـ و رویدادها مبدل تقویمـ لیست تعطیلی های سال تقویمـ در سایت یا وبلـاگ شما
آذر 1398 شمسی
نوامبر - دسامبر 2019 میلـادی
ربیع الـاول - ربیع الثانی 1441 هجری قمری
شـنـبـه
یـكـشـنـبـه
دوشـنـبـه
سـه‌شـنـبـه
چـهـارشـنـبـه
پـنـجـشـنـبـه
جـمـعـه

رویدادهای جـمـعـه 29 آذر 1398 شمسی برابر با 20 دسامبر 2019 میلـادی و 23 ربیع الثانی 1441 هجری قمری

216 سال پیش، 20 دسامبر 1803 میلـادی مراسمـ خرید منطقه لوئیزیانا (سراسر مناطق مرکزی، از شیکاگو تا نیوارلیان) از فرانسه برای ضمیمه شدن به ایالـات متحده در شهربندری نیوارلیان برگزار شد.

159 سال پیش، 20 دسامبر 1860 میلـادی کارولینای جنوبی نخستین ایالتی بود که اعلـامـ کرد از اتحادیه (ایالـات متحده) جدا می شود و خواهان تبدیل اتحادیه (فدراسیون آمریکا) به کنفدراسیون است تا اعضای آن استقلـال داخلی بیشتری داشته باشند. گسترش این اقدامـ به جنگ داخلی پُرتلفات آمریکا منجر شد.

117 سال پیش، 20 دسامبر 1902 میلـادی سیدنی هوک Sidney Hook فیلسوف آمریکایی از اصحاب فلسفه تاریخ، بیانگر فلسفه پرگماتیسمـ (اصالت عمل و واقع گرایی) و نویسنده فلسفه آموزش و پرورش که بدون توجه و رعایت به آن، جامعه مورد نظر ساخته نمی شود به دنیا آمد و 87 سال عمر کرد. وی در جوانی متمایل به کمونیسمـ بود ولی پس از چند تجریه و مسافرت به دور جهان تغییر عقیده داد و گفت که مارکسیسمـ فرضیه ای عملی نیست و با روانشناسی انسان همخوانی ندارد. به علـاوه، شماری هستند که با توسل به یک ایدئولوژی می خواهند برکُرسی قدرت بنشینند و توسل به یک ایدئولوژی و تبلغ برای آن برایشان وسیله کسب و نگهداری قدرت است و برخلـاف آنچه را که می گویند در اندیشه رفاه و نیکبختی مردمـ نیستند. وی اندرز داده است که بدون دیدن واقعیت ها و لمس کردن آن ها نیاید صرفا تسلیمـ ادبیات و تبلیغ شد.

102 سال پیش، 20 دسامبر 1917 میلـادی دو ماه پس از انقلـاب بلشویکی روسیه، لنین پیشنهاد ایجاد یک پلیس امنیتی جهت شناسایی و دستگیری مخالفان نظامـ کمونیستی را تایید کرد و این سازمان به نامـ «چِکا» تاسیس شد که وظایف آن بعدا به کا. گ. ب داده شد.

77 سال پیش، 20 دسامبر 1942 میلـادی امپراتوری ژاپن در جریان تلـاش برای بیرون راندن استعمارگران اروپایی از قاره آسیا، شهر بندری کلکته در بنگال غربی را که در دست حکومت انگلیسی هند بود بمباران کرد.

60 سال پیش، 20 دسامبر 1959 میلـادی جبهه آزادیبخش ویتنامـ (جنوبی) با هدف تامین وحدت ویتنامـ تاسیس شد که روزنامه های سایگون آن را ویت کنگ Viet Cong نوشتند که به این نامـ به معنای کمونیست های ویتنامـ (Vietnam Cong € San) معروف شد و تا سال 1975 و تامین وحدت به مبارزه مسلحانه ادامه داد. برخی از مورخان تاریخ تاسیس این سازمان را سال 1960 نوشته اند.

51 سال پیش، 20 دسامبر 1968 میلـادی «جان شتاین بک» داستان نگار آمریکایی و برنده جایزه ادبی نوبل سال 1962 درگذشت. وی 66 سال عمر کرد. زمینه داستان های شتاین بک که از یک پدر مهاجر سویسی در کالیفرنیا به دنیا آمده بود عمدتا زندگی مردمـ و تلـاش آنان برای تامین معاش بود. «خوشه های خشم» ، «آمریکا و آمریکائیان»، و «ماه پایین است» از داستان های معروف او هستند. مطالبی را که در کتاب خوشه های خشمـ آورده و فیلمـ سینمایی همـ شده است هنوز در زندگانی روزانه به چشمـ می خورد، کهنه نشده و انعکاسی است از زندگانی برخی از مردمـ که در کشور معیّن و در خانواده ای مشخص به دنیا نیامده اند! و در نتیجه، این دو عامل باعث توفیر میان انسان ها شده است، انسانهانی که آزاد و برابر به دنیا می آیند. همه انقلـاب ها و عصیان ها به خاطر از میان برداشتن این تفاوت ها بوده است.چند اهل قلمـ دیدار اشتاین بک در اواخر عمر از جبهه های جنگ ویتنامـ و محکومـ نکردن این جنگ غیرضروری را یک نقطه ضعف به پای او نوشته اند. شاید همـ می خواست بعدا در این باره بنویسد که عمرش به پایان رسید.

48 سال پیش، 20 دسامبر 1971 میلـادی ذوالفقارعلی بهوتو (بوتو) رئیس جمهور پاکستان شد. وی قبلـا رئیس مجلس و وزیر امور خارجه پاکستان و رهبر و موسس حزب چپگرای «مردمـ پاکستان» بود. بوتو دو سال بعد و پس از اصلـاح قانون اساسی و انتقال اختیارات دولتی از رئیس جمهور به نخست وزیر (پارلمانی شدن حکومت) نخست وزیر پاکستان شد و از 1973 تا 1977 نخست وزیر بود. دولت او در این سال با یک کودتای نظامی ساقط شد و خود او که بازداشت شده بود چهارمـ اپریل 1979 اعدامـ شد. چندی بعد دختر او «بی نظیر» نخست وزیر پاکستان شد. بی نظیر پس از یک دوران تبعید به پاکستان بازگشت ولی ترور شد و اینک داماد ذوالفقارعلی (شوهر بی نظیر) رئیس جمهور پاکستان است.

48 سال پیش، 20 دسامبر 1971 میلـادی کورت والدهایمـ وزیر امورخارجه اتریش با رای شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل شد. وی بعدا به ریاست جمهوری اتریش نیز انتخاب گردید.

46 سال پیش، 20 دسامبر 1973 میلـادی لوئیس بلـانکو (دریاسالـار) نخست وزیر 70 ساله اسپانیا در حال عبور با اتومبیل از خیابانی در شهر مادرید بر اثر انفجار بمب کشته شد. شدت انفجار به حدّی بود که قطعاتی از اتومبیل به پشت بامـ و تراس طبقه دومـ خانه های مُشرف به خیابان افتاد. در این حادثه بادی گارد و راننده اتومبیل نیز کشته شدند. تروریست ها که مسیر روزانه دریاسالـار بلـانکو را می دانستند در زیر خیابان نقب زده بودند و بمب هدایت شونده با امواج رادیویی را در این نقب کارگذارده بودند و از راه دور منفجر کردند.

دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک) كلیه حقوق وب سایت فوق متعلق به شرکت شبکه نگاه ™ میباشد.
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک) [قـراردادنـامه كاربـران و مشـتركـان] تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک) [نقشــه سـایـت]
شرکت شبکه نگاه ™
6435 678 0912 - 66152291 021
شبکه های اجتماعی: تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک) تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)
logo-samandehi
تقویمـ و رویدادهای 29 آذر 1398 شمسی، (سال خوک)