سایت زیر از کوکی ها (cookies) برای ذخیره برخی از اطلـاعات و شناسایی شما استفاده میکنند. اطلـاعات بیشتر تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)
ابتدا
دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
ابزارهای رایگان
درباره ما
ارتباط با ما
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)
ما فقط پروژه ها و الگوریتمـ هایی را قبول میکنیمـ که دیگران نمیتوانند آن ها را انجامـ دهند...
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)
ابتدا
 
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)
دامنه چیست؟
نكـات با اهمیـت در انتخـاب دامنه مناسب
شرایط ثبت دامنه
تعرفه دامنه
مشاهده مشخصات یک دامنه
تعرفه هاست ما
امکانات هاست ما
تعرفه طراحی وب سایت
تعرفه فروشگاه اینترنتی
پكـیج معرفـی شركت‌ هـا و موسسات
تعرفه تبـلیغـات و معـرفی وب سـایـت
مزایـای وب سـایـت و پورتـال تحـت اینترنت
خدمـاتی كه به مشتـركـان شـركـت ارائـه میـشـود
نمونه کارهای وب سایت
نمونه قرارداد طراحی وب سایت
تعرفه طراحی اپلیکیشن
نمونه کارهای اپلیکیشن
نمونه قرارداد طراحی اپلیکیشن
تلفن گویا و ماشین پاسخگویی
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
لوح فشرده زندگینـامه و آثـار صادق هدایت
نمونه کارهای نرمـ افزار
نمونه قرارداد اجرای نرمـ افزار
تیکت ها
سوالـات متداول طراحی وب سایت
مستندات سامانه NSVC و دانلود
مشاهده مشخصات یک دامنه
تقویمـ و رویدادها
مبدل تقویمـ
لیست تعطیلی های سال
نرخ ارز، سکه و طلـا
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
جدول یاب
قافیه یاب
استخراج شماره همراه از تکست
تقویمـ و رویدادها مبدل تقویمـ لیست تعطیلی های سال تقویمـ در سایت یا وبلـاگ شما
آذر 1397 شمسی
نوامبر - دسامبر 2018 میلـادی
ربیع الـاول - ربیع الثانی 1440 هجری قمری
شـنـبـه
یـكـشـنـبـه
دوشـنـبـه
سـه‌شـنـبـه
چـهـارشـنـبـه
پـنـجـشـنـبـه
جـمـعـه

رویدادهای یـكـشـنـبـه 25 آذر 1397 شمسی برابر با 16 دسامبر 2018 میلـادی و 8 ربیع الثانی 1440 هجری قمری

25 آذر روز پژوهش

244 سال پیش، 16 دسامبر 1774 میلـادی مهاجران انگلیسی بندر بوستون به نشانه اعتراض به مالیات تازه بر چای وارداتی و این که واردات چای به مهاجر نشین ها باید در انحصار بازرگانان انگلیسی باشد 300 صندوق چای را به دریا ریختند که در تاریخ به «بوستون تی پارتی» معروف شده و آغاز انقلـاب استقلـال آمریکا بشمار می رود. از آواخر دهه یکمـ قرن 21 یک جنبش «تی پارتی» با تفکر ناسیونالیستی در چارچوب حزب جمهوریخواه آمریکا ایجاد شده که هدف آن اصلـاح بوروکراسی و بازگرداندن آب رفته به جوی است.

68 سال پیش، 16 دسامبر 1950 میلـادی هری ترومن رئیس جمهوری وقت آمریکا در این کشور برای مبارزه با آنچه که نامش را امپریالیسمـ کمونیست (شوروی و چین) گذارد حالت فوق العاده اعلـامـ کرد. این تصمیمـ در پی ورود نظامیان چین و مستشاران، سلـاح ها و جنگنده ـ بمب افکن های روسیه به کمک کره شمالی در جریان جنگ کره اتخاذ شده بود. وی گفت که دولت مسکو گسترش نفوذ و استیلـای خودرا از خاورمیانه و آسیای جنوبی دنبال می کند و نخستین هدف آن، این مناطق خواهند بود و برای رسیدن به این هدف می خواهد که مارا در شبه جزیره کره میخکوب کند. وصیّت پتر یکمـ (پتر کبیر) را فراموش نکنید. پکنی ها نیز برنامه هایی را برای شرق آسیا در ذهن خود می پرورانند. ترومن چند روز پیش از اعلـامـ حالت فوق العاده، تهدید کرده بود که ممکن است برسر جنگ کره، بمب اتمی بکار برَد. جنگ کره 25 ژوئن 1950 آغاز شده بود.پیش بینی ترومن که پکنی ها در فرصت مناسب و پس از کسب قدرت دعاوی خود در شرق آسیا را علنی خواهند ساخت در دهه دومـ قرن 21 به حقیقت پیوسته و این دعاوی فعلـا ارضی است اما ژاپن و ویتنامـ نیز دو قدرت هستند و آمریکا در تنگه تایوان و استرالیا حضور دارد و متعهد به دفاع از تایوان و فیلیپین و ژاپن است، هند همـ در کمین نشسته تا مناطق از دست رفته در جنگ 1962 را پس بگیرد ـ هندی که یک قدرت اتمی ـ موشکی است. با نظامیان هندی بود که انگلیسی ها در جریان جنگ جهانی دومـ آلمان و ایتالیا را از شمال آفریقا بیرون راندند. به باور مورخان، پکنی ها که فاقد مواد خامـ به حد کافی هستند در آینده، دعاوی خود نسبت به سیبری ِ روسیه را از سر خواهند گرفت.

67 سال پیش، 16 دسامبر 1951 میلـادی هری ترومن رئیس جمهور وقت آمریکا «اِدگار هوور» رئیس اف بی آی (پلیس امنیت داخلی آمریکا) را مامور کرد تا اسامی آن عده از کارمندان را که وفادار نیستند (متمایل به کمونیسمـ هستند) به او بدهد.

7 سال پیش، 16 دسامبر 2011 میلـادی پیشنهاد شد که مقرری سالـانه بانو جولیا گیلـارد Julia Gillard نخست وزیر وقت استرالیا به 481 هزار دلـار استرالیا (476 هزار دلـار آمریکا) افزایش یابد که به تصویب رسید و بیش از مقرری سالـانه رئیس جمهور آمریکا شد. جولیا (متولد سپتامبر 1961 در انگلستان و از مهاجران انگلیسی استرالیا) ژوئن 2010 نخست وزیر استرالیا شده بود و 3 سال و 3 روز (تا 27ژوئن 2013) در این مقامـ بود و تونی ابوت Abbott از حزب لیبرال بر جای او نشست. جولیا که از اعضای حزب کارگر استرالیاست تحصیلـات دانشگاهی نه بیشتر از لیسانس دارد.

7 سال پیش، 16 دسامبر 2011 میلـادی سنای آمریکا متعاقب مجلس نمایندگان این کشور رای به تحریمـ بانک مرکزی جمهوری اسلـامی ایران داد. قبلـا کانادا و انگلستان این بانک را تحریمـ کرده بودند. شاید این نخستین بار در تاریخ بانکداری باشد که بانک مرکزی یک کشور تحریمـ می شود.

7 سال پیش، 16 دسامبر 2011 میلـادی الکل قاچاق و خانه ساخت 143 هندی را در شرق این کشور کشت و ده ها تن دیگر را مسمومـ کرد.

7 سال پیش، 16 دسامبر 2011 میلـادی دولت برزیل از چنین روزی دود کردن سیگار در اماکن عمومی این کشور را ممنوع کرده است. سازمان جهانی بهداشت دخانیات را قاتل شماره یک انسان اعلـامـ داشته است. تاکنون بسیاری از کشور ها دود کردن سیگار در اماکن عمومی و اماکن سقفدار را غیرقانونی کرده و برخی از دولت ها برای انصراف اتباع خود از اعتیاد به دخانیات مالیات سنگین بر سیگار وضع کرده و فروش دخانیات به افراد زیر 19 و یا 21 ساله را ممنوع کرده اند. در اجرای همین مقررات است که سیگار ساخت آمریکا در این کشور ده بار گرانتر ار کشورهایی است که آن را وارد می کنند.

6 سال پیش، 16 دسامبر 2012 میلـادی به گزارش ایلنا، ارزش برابری دلـار در تهران در این روز بالـا رفت و هر دلـار آمریکا به ۳۲۰۰ تومان رسید. ب های سکه طلـا نیز افزایش یافت و هر سکه بهار آزادی یک میلیون و ۱۹۵ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

8 ربیع الثانی ولـادت امامـ حسن عسکری

دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ) كلیه حقوق وب سایت فوق متعلق به شرکت شبکه نگاه ™ میباشد.
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ) [قـراردادنـامه كاربـران و مشـتركـان] تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ) [نقشــه سـایـت]
شرکت شبکه نگاه ™
6435 678 0912 - 66152291 021
شبکه های اجتماعی: تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ) تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)
logo-samandehi
تقویمـ و رویدادهای 25 آذر 1397 شمسی، (سال سگ)