سایت زیر از کوکی ها (cookies) برای ذخیره برخی از اطلـاعات و شناسایی شما استفاده میکنند. اطلـاعات بیشتر تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)
ابتدا
دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
ابزارهای رایگان
درباره ما
ارتباط با ما
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)
ما فقط پروژه ها و الگوریتمـ هایی را قبول میکنیمـ که دیگران نمیتوانند آن ها را انجامـ دهند...
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)
ابتدا
 
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)
دامنه چیست؟
نكـات با اهمیـت در انتخـاب دامنه مناسب
شرایط ثبت دامنه
تعرفه دامنه
مشاهده مشخصات یک دامنه
تعرفه هاست ما
امکانات هاست ما
تعرفه طراحی وب سایت
تعرفه فروشگاه اینترنتی
پكـیج معرفـی شركت‌ هـا و موسسات
تعرفه تبـلیغـات و معـرفی وب سـایـت
مزایـای وب سـایـت و پورتـال تحـت اینترنت
خدمـاتی كه به مشتـركـان شـركـت ارائـه میـشـود
نمونه کارهای وب سایت
نمونه قرارداد طراحی وب سایت
تعرفه طراحی اپلیکیشن
نمونه کارهای اپلیکیشن
نمونه قرارداد طراحی اپلیکیشن
تلفن گویا و ماشین پاسخگویی
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
لوح فشرده زندگینـامه و آثـار صادق هدایت
نمونه کارهای نرمـ افزار
نمونه قرارداد اجرای نرمـ افزار
تیکت ها
سوالـات متداول طراحی وب سایت
مستندات سامانه NSVC و دانلود
مشاهده مشخصات یک دامنه
تقویمـ و رویدادها
مبدل تقویمـ
لیست تعطیلی های سال
نرخ ارز، سکه و طلـا
سامانه ارسال و دریافت SMS (رایگان!)
جدول یاب
قافیه یاب
استخراج شماره همراه از تکست
تقویمـ و رویدادها مبدل تقویمـ لیست تعطیلی های سال تقویمـ در سایت یا وبلـاگ شما
خـرداد 1397 شمسی
می - ژوئن 2018 میلـادی
رمضان - شوال 1439 هجری قمری
شـنـبـه
یـكـشـنـبـه
دوشـنـبـه
سـه‌شـنـبـه
چـهـارشـنـبـه
پـنـجـشـنـبـه
جـمـعـه

رویدادهای جـمـعـه 11 خـرداد 1397 شمسی برابر با 1 ژوئن 2018 میلـادی و 16 رمضان 1439 هجری قمری

1825 سال پیش، 1 ژوئن 193 میلـادی میلـادی مارکوس دیدیوس امپراتور رومـ در شصت و ششمین روز زمامداریش در کاخ امپراتوری ترور شد.

803 سال پیش، 1 ژوئن 1215 میلـادی در پی یک جنگ پرتلفات، بیژینک Beijing [اینک شهری 20 میلیونی] به دست مغول ها افتاد که بعدا به نامـ دودمان «یوان» به حکومت بر چین ادامه دادند. بیژینک در لغت به معنای پایتخت شمالی است. مغول ها آن را Daidu می گفتند (به معنای پایتخت بزرگ) و مارکو پولو در سفرنامه اش، بیژینگ را Canbuluc = Canbaluc نوشته است. فرانسویان «پکن» گفته اند.

173 سال پیش، 1 ژوئن 1845 میلـادی یک کبوتر نامه بر پس از 55 روز پرواز و طی 11 هزار کیلومتر مسافت خود را از آفریقای جنوب غربی (نامیبیای امروز) به لندن رسانید.

149 سال پیش، 1 ژوئن 1869 میلـادی توماس ادیسون ماشینی را که برای تسهیل امر رای گیری در انتخابات ساخته بود به ثبت داد. با این که از اختراع این ماشین 136 سال گذشته است روش های اخذ رای ماشینی (از مکانیکی تا الکترونیک) همواره مورد ایراد و اعتراض بوده اند و هنوز هیچ روشی در دقت، و دادگاه پسند بودن جای نوشتن ورقه رای با دست و انداختن آن به صندوق را نگرفته است. در برخی از کشور ها از هر دو روش به موازات همـ استفاده می کنند که اگر به شمارش آراء که از طریق ماشین اخذ شده اعتراض شود، شمارش آرایی که با قلمـ نوشته و یا علـامت گذاری شده و به داخل صندوق های تماما شیشه ای انداخته شده ( که هرکس بتواند حجمـ اوراق رای را به چشمـ ببیند و از خالی بودن صندوق پیش از رای گیری مطمئن شود) آغاز شود که این دوباره شماری وقت گیر، اما معتبر است.

69 سال پیش، 1 ژوئن 1949 میلـادی نخستین مجله به صورت «مایکرو فیلمـ( یا مایکرو فرمـ )» انتشار یافت که ادامه این روش از زمان پیدایش اینترنت و مطالب « آن لـاین » ضرورت نداشته است.

60 سال پیش، 1 ژوئن 1958 میلـادی مردمـ فرانسه که از خودسری ها، گرانی ها، بیکاری ها و... به جان آمده بودند شارل دوگل را از بازنشستگی خارج و رئیس دولت کردند تا به اوضاع سر و سامان دهد و او با این شرط که شش ماه کشور را با تصمیمات و بخشنامه های خود اداره کند با باز گشت به قدرت موافقت کرد.

47 سال پیش، 1 ژوئن 1971 میلـادی نظامیان سابق آمریکایی (وتران ها) که در جنگ های خاوردور شرکت کرده بودند جملگی از دولت این کشور خواستند که به جنگ غیر ضروری و بیهوده و پرهزینه ویتنامـ پایان دهد.

39 سال پیش، 1 ژوئن 1979 میلـادی به حکومت اقلیت سفید پوست رودزیای جنوبی به ریاست «ای ین اسمیت Ian Smith » پایان داده شد و اکثریت سیاهپوست این سرزمین آفریقایی 390 هزار کیلومتری و 12 میلیونی دولت را به دست گرفت و نامـ کشوررا به زیمبابوه بازگردانید و نامـ پایتخت را همـ از سالیسبوری به حراره تغییر داد. سسیل رودس Cecil Rhodes انگلیسی در قرن نوزدهمـ آن سرزمین را که استقلـال و پادشاه داشت به نامـ انگلستان متصرف شده بود. در طول سلطه لندن، شمار مهاجران سفید پوست رودزیای جنوبی (همـ مرز فدراسیون آفریقای جنوبی و موزامبیک) به دویست هزار تن رسیده بود که این سفیدپوستان در سال 1965 به رهبری «ای ین اسمیت» به استعمار دولت لندن پایان و به طور یکجانبه اعلـامـ استقلـال کرده بودند. مبارزه سیاهپوستان با حکومیت سفیدپوستان از همان نخستین لحظه اعلـامـ استقلـال اغاز شده بود. مُگابه یکی از دو رهبر مبارزان بود که بعدا رئیس جمهور زیمبابوه شد.

28 سال پیش، 1 ژوئن 1990 میلـادی سران آمریکا و شوروی میان دو کشور یک قرارداد منع تولید سلـاح های شیمیایی را امضاء کردند.

9 سال پیش، 1 ژوئن 2009 میلـادی یک هواپیمای ارفرانس در پرواز شماره 447 از ریو دو ژانیرو (برزیل) به پاریس به اقیانوس اطلس افتاد و 228 سرنشین آن کشته شدند. جعبه سیاه حاوی مکالمات خدمه و وضعیت پرواز این هواپیما در سال 2011 در کف اقیانوس به دست آمد و پس از بررسی، در ماه می 2011 اعلـامـ شد که علت سقوط؛ نبودن خلبان در کابین خود در لحظه خطر بوده است!. خلبان از کابین خارج شده و به سالن مسافران رفته بود تا قدمـ بزند و....

7 سال پیش، 1 ژوئن 2011 میلـادی شبکه فاکس نیوز گزارش داد که هزینه عملیات نظامی آمریکا در افغانستان و عراق از نوامبر 2001 تا مارس 2011 به 993 میلیارد و 500 میلیون دلـار رسیده است (تقریبا یک تریلیون دلـار) و مالیات دهندگان آمریکایی سئوال می کنند که چرا و هدف چیست؟. بکاربردن نیروی نظامی، وسیله است برای رسیدن به هدف سیاسی و این هدف هنور توجیه نشده است. بر اساس محاسبات، اینک هزینه هر نظامی آمریکایی در افغانستان سالـانه یک میلیون دلـار است. آمریکا تن ها در ایالت هشتاد هزار نفری هِلمند افغانستان یک میلیارد و سیصد میلیون دلـار هزینه کرده است، چرا؟.

دامنه
هاست
وب سایت
اپلیکیشن
نرمـ افزار
راهنما
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ) كلیه حقوق وب سایت فوق متعلق به شرکت شبکه نگاه ™ میباشد.
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ) [قـراردادنـامه كاربـران و مشـتركـان] تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ) [نقشــه سـایـت]
شرکت شبکه نگاه ™
6435 678 0912 - 66152291 021
شبکه های اجتماعی: تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ) تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)
logo-samandehi
تقویمـ و رویدادهای 11 خـرداد 1397 شمسی، (سال سگ)